Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

 

Актуални семинари

  • Ефективна работа с Дистрибутори

    Маркетинг | Мениджмънт | Търговски умения

    Маркетинг
    19. 10 2019 - 19. 10 2019
    гр.София, Парк Хотел витоша
    Стефан Димитров
    1. Въведение в работата с Дистрибутори - Какво е дистрибуция - Канал за дистрибуция - Мрежа на дистрибуцията
  • Оценка и възнаграждение на персонала

    Категория
    26. 10 2019 - 26. 10 2019

    София, Парк Хотел Витоша

    Светлин Иванов
    Индивидуалното представяне на хората в организацията се превърна в най-съществения фактор при определяне на възнаграждението им. Изграждането на най-подходящата за Вашата компания система за оценка на персонала и обвързването на изпълнението с възнаграждението е отговорна задача пред Вас Мениджъри и Специалисти по Човешки ресурси.
  • Умения за продажби и обслужване по телефона

    Категория
    02. 11 2019 - 02. 11 2019
    гр.София, Парк Хотел Витоша
    Орлин Митушев
    Служителки и служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж. Участничките и участниците ще тренират важни за практиката аспекти с цел, представяне на високо ниво на Вашата фирма в областите на продажбите, обслужването на клиентите, сервиза и обвързването на клиентите.
  •  
  • Лидерски умения за мениджъри

    Категория
    09. 11 2019 - 09. 11 2019

    София, Парк Хотел Витоша

    Пламен Димитров
    От добрите лидери винаги се очаква да решават проблеми, да създават нови възможности и да управляват постоянно променящата се бизнес среда. Лидерството е сложен процес, при който лидерът влияе на другите, помага им да изпълняват и постигат целите на компанията.
  • Търговските отстъпки – Как да ги договорим за да работят за нас

    Категория
    16. 11 2019 - 16. 11 2019
    гр.София, Парк Хотел Витоша
    Стефан Димитров
    Всеки път когато продаваме нещо един от най-често задаваните въпроси е "Каква отстъпка ще ми дадете?" Купувачите свикнаха да получават отстъпки като неразделна част от стоката или услугата, която продавате. Каним Ви на обучение, на което ще научите как да калкулирате предварително отстъпките, които давате и как да извлечете максимална полза за Вашия бизнес от даването на отстъпки.
  • Управление на представянето

    Човешки ресурси | Мениджмънт

    Човешки ресурси
    23. 11 2019 - 23. 11 2019
    гр.София, Парк Хотел Витоша
    Светлин Иванов
    Развитие на план за управление на представянето - Принципи при управление на представянето на служителите - Поставяне на цели - Коучинг и менторство при управление на представянето - Анализ на постигнатите резултати
  •  
  • Как да печелим от недоволните клиенти Управление на оплакванията

    Категория
    30. 11 2019 - 30. 11 2019
    гр. София, Парк Хотел Витоша
    Орлин Митушев
    Оплакванията на клиентите са най-големият шанс, за постигане на клиентска лоялност, за намаляване на разходите от допуснати грешки, и за подобряване на качеството на продуктите и на услугите. Настоящият семинар ще Ви даде възможност, чрез едно успешно и систематично управление на оплакванията, да оптимизирате Вашите процеси и системи да обслужвате правилно Вашите клиенти още от първоначалния контакт.
  • Продажби и преговори с хипермаркети търговски вериги

    Категория
    07. 12 2019 - 07. 12 2019
    гр.София, Парк Хотел Витоша
    Стефан Димитров
    Програма: 09.00–12.30 (10.30-10.45–Кафе-пауза) 1. Характеристика на хипер маркета. - Какво са Хипермаркетите днес - Какво допринасят за българската икономика - С какво вредят на нашия пазар - Кое е най-полезно да имаме международни „играчи“ в тази категория „Хипер“ - Настоящите големи в България
  • Обучение и развитие на служителите

    Категория
    14. 12 2019 - 14. 12 2019
    гр.София, Парк Хотел Витоша
    Светлин Иванов
    Програма: 09.30–12.30 (10.30-10.45–Кафе-пауза) Какво е обучение и развитие. Защо е толкова важно. - Разбиране на обучението и развитието на персонала - Ползи от обучението и развитието на персонала - Връзката между обучение, Развитие и ефективността на персонала
 
Страница 2 от 3