онлайн академия "Продажби по време на криза"

Мениджмънт | Търговски умения | Личностно развитие |

12. 05 2020 - 29. 05 2020
ОНЛАЙН
Марк Де Турк е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на много фирми да се справят и излязат от финансовата криза 2008г.
Ако всеки бизнес е изправен пред една и съща криза, не всяка компания ще стигне до края! Някои ще се откажат още в началото, други ще загубят в средата, а някои точно преди кризата да е на път да свърши! Кризата не е нито момент, нито извинение за бездействие! В трудни времена слабите рухват, а силните се издигат! Изборът от кои ще си ти, е твой. Ако искаш да си на печелившата страна - запиши се!
Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
при 2 записани 5% на участник
Цената включва: цялата академия

Кои са действията, които една фирма трябва да предприеме по време на криза?

Всички имаме достъп до една и съща информация. Фискални тенденции, макро и микроикономически влияния, ликвидност на нашите пазари. Ветровете на промяната са очевидни, ако наблюдаваме достатъчно отдалеч. 

Време е да помислим за начините да станем много по-ефективни, да постигаме повече за по-малко и да намалим разходите, като същевременно удвояваме развитието на бизнеса.

С промяната на ситуацията и появата на нова информация, пъргавото мислене ще бъде от съществено значение за бързото адаптиране.

Според доклад на Price Waterhouse & Coopers 42% от компаниите, които преодолеят някаква криза, се оказват на по-добра позиция след нея.

Какво означава това?

Това означава, че е важно е да продължите да се борите, защото не всеки ще го направи.

Ако всеки бизнес е изправен пред една и съща криза, не всяка компания ще стигне до края! Някои ще се откажат още в началото, други ще загубят в средата, а някои точно преди кризата да е на път да свърши!

Това може да звучи жестоко, но може да се предвиди, че кризата ще намали конкуренцията след като приключи.

Тогава какво можете да направите?

  • Стегнете се. Единственият начин да знаем какво бъдеще ни очаква, е като го създадем сами.

  • Действайте (по-) бързо. Ако планирате да направите нещо след няколко седмици, по-добре го направете днес. Няма време за губене – моментът е СЕГА, не е “като отмине”.

  • Осигурете пълна подкрепа на екипа си. Всички “на борда”! (Ако случайно някой не е – зад него)

  • Предвидете начини за справяне с бъдещите възражения. Ситуацията се променя, а с нея и бъдещите възражения на клиентите ви. 

  • Инвестирайте в своите клиенти – настоящи и бъдещи. Въпреки че трябва да действаме краткосрочно, трябва да запазим и дългосрочната гледна точка. Запитайте се “Как мога да съм до клиентите ми сега, за да го запомнят после?”

  • Не отричайте проблема. Един от най-големите въпроси, които много бизнеси си задават, е как да преминат през кризата. Помогнете (до колкото можете) на клиентите си да се справят с предизвикателствата на настоящият момент.

  • Открийте възможностите в кризата. И не казваме да започнете да препродавате предпазни маски или дезинфектанти. Винаги има възможности: просто трябва да държите очите си отворени и да сте готови да се настроите бързо.

  • Развивайте се. Бъдете готови да продължите да учите и да овладявате нови умения. Колкото повече опит и знания натрупате, толкова по-голяма е възможността да излезете победители от ситуацията.

Хората, които ни познават (около 6000 мениджъри само в България) знаят, че работим с мисия, която е да помагаме на бизнеса да се развива и да става все по-успешен. Знаем, че ситуацията не е лека за бизнеса, и понеже слушаме какви са нуждите в този момент, решихме да организираме академия, насочена специално към продажбите. Защото в момента умението да се позиционира, рекламира и продаде един продукт или услуга, са едно от най-важните, да не кажем НАЙ-ВАЖНОТО, умения, нужни за преодоляването на това изпитание.

Какво включва академията?

1. Три  последователни онлайн групови обучения, които ще проведем на 12ти, 20ти и 29ти май, между 10 и 16 часа, на които ще дадем инструменти:

  • Какво трябва да направим, за да запазим стабилността и мотивацията, и да не се отказваме да продаваме в трудна ситуация

  • Как да открием най-важната добавената стойност, която можем да дадем на клиентите ни

  • По кой начин, без финансова инвестиция, да засилим рекламата от уста на уста, която всички знаем, че е най-силният инструмент за реклама

  • Какво трябва да знаем и да можем да направим, за да се справим с негативните емоции – както лични, така и на клиентите

  • Как да изведем клиентите си от състоянието на страх, за да им помогнем по-лесно да взимат решения – знаете, че човек, който се притеснява, не винаги запазва логичността си, особено в ситуация на криза

  • Да разберем дали си заслужава да инвестира време и усилие, за да доведе до разбиране човека пред себе си, или е по-добре да продължи и намери друг, с който има по-голяма възможност за продажба

  • За да знаем как да “отключим” истинската комуникация, дори и да не ни познават

  • Как да разберем истинската нужда, да създадем доверие в клиента и да добавим стойност с продукта или услугата, която предлагаме

  • Начини да се справим с над 100 от възможните възражения, които можем да получим по време на търговски преговори

  • Как да “затворим продажбата”, така че и ние, и клиента, да се се чувстваме печеливши

  • Как да следим резултатите и да предприемаме най-оптималните действия, за да вървим нагоре, да преодолеем кризата и дори да излезем победители (да, възможно е!)

2. Тест за личностен потенциал и индивидуална консултация за постигане на оптимален резултат

3. Проследяваща индивидуална коучинг сесия с продължителност 3 часа, на която ще упражняваме получените инструменти