СИСТЕМА ЗА ОЦЕНКА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ – РАЗРАБОТВАНЕ, РАЗВИТИЕ И ДОБРИ ПРАКТИКИ
Отстъпки | Ранна резервация: до 15. 08 2020 - 387.60 лв. |
Отстъпки за брой записани участници | при 2 записани 8% на участник |
Цената включва: учебни материали, 4 кафе-паузи, 2 обяда; сертификат |
В резултат от обучението участниците ще успеят да използват добрите практики на системата за оценка, за да:
- Подобрят работата на служителите и да постигнат по-високо качество на изпълняваните задачи
- Идентифицират възможностите за обучение и кариерно развитие
- Разпознаят ценните служители, които трябва да бъдат задържани на всяка цена
- Разработят поддържаща система за възнаграждение и допълнително материално стимулиране
- Изработват компетентностен модел и да го използват за нуждите на управление и развитие на човешките ресурси в организацията
- Доразвият социалната политика на компаниите си
Продължителност: 20 учебни часа., от които 16 учебни часа присъствено обучение + 4 часа последваща индивидуална консултация при прилагането на системата на практика
Семинарът е предназначен за:
- Управители на компании
- Финансови и административни мениджъри
- Мениджъри и Специалисти в областта на Човешките ресурси,
- Офис мениджъри, Специалисти ТРЗ и личен състав, които съвместяват функциите в областта на ЧР;
- Мениджъри и Специалисти, отговарящи за оценка и възнаграждение на персонала
- Специалисти, които работят в други направления от ЧР и искат да разширят знанията си;
Програма на семинара
Системи за оценка на представянето.
- Видове системи. Сравнителен анализ на различните системи. Предимства и недостатъци.
- Критерии за измерване на изпълнението – обективни и субективни.
- Примери за системи от водещи компании.
- Добри световни практики и тенденции.
Как да определим какво е важно за нашата организация
- Какво искаме на постигнем – корпоративни цели и планиране
- Балансиране на ползите за служителите и мениджмънта
- Избор на методи и техники за оценяване
- Изисквания към системата и показатели за ефективност
- Грешки при оценка на представянето и елиминиране на грешките.
Основни стъпки в процеса по разработване или актуализиране на системата за оценка.
- Критерии за оценка и скали
- Поставяне на цели. Връзка между лични цели, цели на екипа и на организацията
- Изпълнението на целите като фактор на оценката
- Атестационно интервю – основни правила
- Разработване и актуализиране на формуляри
- Поддържащи процедури. Указания за прилагане на системата
- Обучение на ръководителите.
- Показатели за ефективност на системата
Компетентностен модел – специфика, приложение, ползи.
- Профил на изискванията и компетентностите – специфика и етапи на изработване.
- Личностни, професионални и мениджърски компетентности
- Квалификационна матрица.
- Специфики на компетенциите за висше, средно и оперативно ниво служители.
- Оценъчни скали
Практически методи при системите за оценка
- Управление чрез цели
- Оценка на компетентностите
- 360 градусова обратна връзка
- Оценка на потенциала
„Получих добра оценка и какво от това?“ - фактори за успешно реализиране на системата
- Връзка с останалите системи в организацията
- Бонуси и оценка – има ли допирни точки?
- Резултати от оценката и развитие на потенциала.
- Анализ на резултатите за целите на звено ЧР
- План за действие и подобрение на организацията
Практически модул
Част 1 – Обсъждане на конкретни казуси, проблеми и въпроси
Част 2 – Всеки участник работи по индивидуален проект, свързан с конкретна система за оценка или бонусна система, приложена в неговата организация