Управление на времето и приоритетите в работата
15. 05 2020 - 15. 05 2020
гр.София, Парк Хотел Витоша
Пламен Димитров
Свободни места: 15
Кратко представяне:
Да запълним най- ползотворно 24-те часа е предизвикателството на консултанта в днешния зает свят:бездънната пощенска кутия, безкрайните email-и, милионите срещи и пр. Твърде много да се прави и недостатъчно време, за да се направи е най-честия проблем пред, който са представени основна част от служителите във фирмите. Въпреки, че ние не можем да Ви дадем повече време в денонощието, ние можем да Ви научим как да решавате, какво да правите и кога да го правите.
Отстъпки | |
Отстъпки за брой записани участници | при повече от 3 записани 5% на участник |
Цената включва: кафе-паузи, материали и сертификат |
Кратко представяне:
Да запълним най- ползотворно 24-те часа е предизвикателството на консултанта в днешния зает свят:бездънната пощенска кутия, безкрайните email-и, милионите срещи и пр. Твърде много да се прави и недостатъчно време, за да се направи е най-честия проблем пред, който са представени основна част от служителите във фирмите. Въпреки, че ние не можем да Ви дадем повече време в денонощието, ние можем да Ви научим как да решавате, какво да правите и кога да го правите.
По времето на този курс Вие ще се научите:
- Как да анализирате времето?
- Как да се организирате последователно?
- Как да изследвате жизнените си цели? На какво да се посветите?
- Как да съчетавате дългосрочните и краткосрочните цели?
- Как да планирате деня, седмицата, месеца, годината?
- Как да „облечете“ целите си в изпълними задачи?
- Как да установявате приоритетността на задачите?