АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА ТРУДОВИТЕ ОТНОШЕНИЯ В УСЛОВИЯТА НА COVID-19 | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти Масажи София

 

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА ТРУДОВИТЕ ОТНОШЕНИЯ В УСЛОВИЯТА НА COVID-19

16. 07 2020 - 16. 07 2020
Уебинар
НИКОЛАЙ СТОЯНОВ
ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА 09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара 09.35 – 13.00 ч. Обучение: Прилагане на трудовото законодателство в година с извънредно положение и извънредна епидемична обстановка: 1. Ползване на платен и неплатен отпуск. 2. Работа от разстояние и надомна работа. Разпределение на работното време. 3. Прекратяване на трудовия договор: 3.1. Поради закриване на част от предприятието 3.2. Съкращаване на щата; 3.3. Поради намаляване обема на работа; 3.4. При спиране на работа за пове
Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
Цената включва: Уебинар с възможност за отговори на въпроси от лектора

НКЦ РЕШЕНИЕ ООД                        и                         ИК ТРУД И ПРАВО

Ви канят на

Учебен уебинар (семинар по интернет)

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА ТРУДОВИТЕ ОТНОШЕНИЯ В УСЛОВИЯТА НА COVID-19

 

16юли 2020 г.

Лектор

НИКОЛАЙ СТОЯНОВ,

Експерт по трудово право,
Главен юрисконсулт в Комисия за защита на личните данни

ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

09.30 – 09.35 ч.          Откриване на уебинара

09.35 – 13.00 ч.          Обучение:

Прилагане на трудовото законодателство в година с извънредно положение и извънредна епидемична обстановка:

1. Ползване на платен и неплатен отпуск.

2. Работа от разстояние и надомна работа. Разпределение на работното време. 

3. Прекратяване на трудовия договор:

3.1. Поради закриване на част от предприятието

3.2. Съкращаване на щата;

3.3. Поради намаляване обема на работа;

3.4. При спиране на работа за повече от 15 работни дни;

4. Законови изисквания към извършване на подбор.

09.35– 11.00 ч. Лекция

11.00 – 11.15 ч.  Пауза

11.15 – 12.30 ч. Лекция
12.30 – 13.00 ч.  Отговори на въпроси


Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom

Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство

Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.

Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.

Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 15 юли 2020 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД

Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF,

НКЦ „Решение” ООД

 

Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл:

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторът ще отговори на всички въпроси, зададени от участниците.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на:

088/845-19-64, 088/500-00-08

 

Полезна информация:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat). Участниците могат да се включват и с аудио връзка.

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.


Регистрирай се:

Брой участници:*
Име и Фамилия:*
При повече от един участник, отделете със запетая. На кирилица!
Email:*
Телефон:*
Крайна цена:120.00 лв.
Ако желаете фактура:
Фирма:
На кирилица!
Адрес:
На кирилица!
ЕИК:
ИН по ДДС: Ще бъде издадена фактура по чл.113, ал.9 от ЗДДС с основание за неначисляване на ДДС (0%)