MaxiNet | Изкуство и Картини | Семинари и Уебинари | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

 

Двудневен практически ОНЛАЙН семинар От служител към мениджър – проблеми и предизвикателства 22 – 26 март 2021г

Мениджмънт | IT и комуникации

22. 03 2021 - 26. 03 2021
ОНЛАЙН
Борислав Игов - сертифициран обучител за възрастни. Анализ на потребностите от обучение и развитие Разработва ефективни процеси по обучение. Изготвя дизайн, програма, методология и показатели за ефективност на обученията.
Целта на семинара е да изгради знания и умения на новоназначени мениджъри за справяне с предизвикателствата на новата им позиция. В семинара се решават бизнес казуси, симулации, тестове, въпросници и др. В резултат от обучението участниците ще: Придобият практически умения за изграждане и управление на екип; Придобият умения за разпределение на основните ресурси - хора, време и финансови средства; Усъвършенстват уменията си за комуникация, мотивация, ефективно делегиране и контролиране;
Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
при 2 записани 5% на участник
при повече от 3 записани 10% на участник
Цената включва: материали, тестове,практически задачи и др.

 

Продължителност: 16 учебни часа, разпределени в 4 модула.

 

Семинарът е предназначен за:

  • Наскоро повишени/ новоназначени мениджъри и супервайзъри
  • Мениджъри с малък опит, които искат да развият и повишат уменията си на ръководители;
  • Служители, повишени на мениджърска позиция в екипа, в който доскоро са били равнопоставени;
  • Ключови служители, на които предстои да се развиват на мениджърска позиция;

 

Програма на семинара

 

Ден 1

Модул 1

 

 

 

 

Мениджмънт и лидерство – прилики и разлики.

  • Мениджърски роли и функции
  • Лидерски умения за мениджъри
  • Тест за оценка на потенциала
  • Ситуационно лидерство

Практически задания

Модул 2

 

Комуникацията като успешен инструмент за управление.

  • Умения за слушане
  • Задаване на правилните въпроси
  • Как да предаваме информация
  • Комуникационни стилове и как да променяме стила си според събеседника
  • Презентационни умения и продажба на идеи

Практически задания

Модул 3

 

Изграждане на ефективен екип

  • Етапи на изграждането на успешен екип.
  • Как да решим дали един човек е подходящ за нашия екип
  • Типични грешки при наемането на нови служители
  • Сработване на екипа – приобщаване на нови хора в екипа
  • Решаване на конфликти и справяне с трудни ситуации

Практически задания

Модул 4

 

Мотивация  и развитие на екипа

  • Теории за мотивацията и как да ги прилагаме на практика
  • Мотивиращи и демотивиращи фактори
  • Идентифициране на мотиваторите на всеки член от екипа
  • „Ключетата“ на мотивацията

Решаване на практически казуси

Ден 2

Модул 5

 

Поставяне на цели и делегиране

  • Разлика между цел и задача
  • Оценка на целите – предпоставка за даване на задачи.
  • SMARTS цели.
  • Правила за делегиране.
  • Кога може и кога не бива да се делегира – тест за мениджъри с потенциал.

Практически задания

Модул 6

 

 

Оценка на резултатите от работата и развитие на потенциала

  • Критерии за оценка – какво всъщност е важно
  • Провеждане на срещи за оценка
  • Какво се случва след направените оценки – финансови и нефинансови стимули
  • Как да идентифицираме добрите служители и как да ги развиваме

Практически задания

Модул 7

 

Провеждане на срещи и оперативки. Отчетност и документация.

  • Провеждане на срещи - планиране и дневен ред
  • Протоколи и проследимост на изпълнението
  • Прилагане на взетото решение
  • Отчетност – индивидуални отчети и отчитане на напредък оп проекти

Практически задания

Модул 8

 

Практически модул – да приложим наученото на практика. Изготвяне на личен план. 

Обобщение, изводи и обратна връзка