Комуникация с клиента чрез Имейл Маркетинг | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

 

Комуникация с клиента чрез Имейл Маркетинг

Маркетинг | IT и комуникации

12. 12 2018 - 12. 12 2018
София, Ул. Искър 4, SOHO
Георги Динчев - Маркетинг Директор в MailBul.com

Заповядайте на специализиран семинар, посветен на един от най-старите канали за комуникация в дигиталния свят - имейла! Имейл маркетингът е толкова стар и работещ, че той дори не се възприема като вид онлайн маркетинг. Всички Sales Мениджъри, собственици на бизнес, ПР специалисти го ползват ежедневно като средство за комуникация. Пращането на имейли e толкова лесно и базисно в компютърната грамотност, че всеки мисли че няма какво повече да научи в него. Какво обаче все пак може да пропуснем когато използваме този солиден и изпитан във времето канал? Знаете ли какво е Hard-Bounce? Знаете ли защо имейлите попадат в спам папките? Знаете ли как може да настроите вашия компютър да изпраща редовни автоматични имейли до вашите партньори и клиенти? Ами дали изобщо вашите имейли са съвместими с GDPR? Всичко това и още много повече ще научите на семинара на 21 ноември (сряда). Всеки участник ще получи безплатен ваучер с 50,000 кредита от MailBul.

Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
при 2 записани 10% на участник
при повече от 3 записани 20% на участник
Цената включва: Кафе-Паузи, Консултации, Ваучер за 50,000 имейла от MailBul.com, Сертификат

09:45 - 10:00: Регистрация


10:00 - 11:30: Основи на имейл маректинга.


- Основни понятия: Open Rate, Click Rate, Bounce Rate, Абонаментни форми, Opt-In, Списъци, Сегменти, Кампании
- Каква е разликата между имейл маркетинг, НТС и СПАМ?
- Как да пращаме големи масиви от имейл съобщения?

11:30 - 11:45: Кафе-Пауза

11:45 - 13:0: Стратегии за изготвяне на имейл маркетинг кампании

- Как да си управляваме имейл списъците? Създаване на форми за абонамент и интегриране в приложения и сайтове. Импортитане на имейл списъци.
- Какво да правим с нашите списъци от стари и неактуални сайтове? Да изполваме ли 3rd Party Lists (купени списъци, списъци на партньори, на познати и т.н.)?
- Изготвяне на имейл кампании - стандартни и автоматични.
- Какво ни показват статистиките? Как да ги разчитаме правилно.
- Колко често да изпращаме масови имейли?
- Управление на репутацията на имейла от който се изпраща. Настройки на DKIM и SPF

 

13:00 - 13:30: Обяд

13:30 - 15:00: Комуникация с нашите клиенти чрез автоматични имейл кампании (Auto Responders)

- Как да създаваме имейл кампании с автоматични отговори (Auto Responders)?
- Как да интегрираме правилно имейл кампаниите със съдържанието на нашия сайт?
- Използване на A/B тест статистики и Split Статистики. Разчитане. 
- Честота на изпращане на серии от автоматични отговори. 

15:00 - 15:15: Кафе-Пауза

15:15 - 16:00: Имейл Маркетингът и регулациите.

- Какви са българските регулации, за да не ни глобяват - 'Спам регистър' на КЗП, ЗЕТ, КЗЛД.
- GDPR и имейл маркетингът.
- Какви са глобалните регулации за имейл маркетинга (CAN-SPAM и др.)?