От служител към мениджър - практически семинар | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

 

От служител към мениджър - практически семинар

Човешки ресурси | Мениджмънт | Личностно развитие

19. 03 2020 - 20. 03 2020
София
Ралица Иванова, Борислав Игов
Свободни места: 12
За голяма част от хората повишаването в ръководна позиция е мечта и оценка на положените от тях усилия. Но какво се случва, когато новоназначеният няма умения да ръководи хора? Чрез много казуси, примери от практиката и задачи, участниците ще преодолеят тези проблеми.
Отстъпки
Ранна резервация: до 20. 02 2020 - 313.20 лв.
Ранна резервация: до 29. 02 2020 - 330.60 лв.
(348.00 - след това)
Отстъпки за брой записани участници
при 2 записани 8% на участник
при повече от 3 записани 10% на участник
Цената включва: учебни материали, кафе-паузи, обяд; сертификат

Семинарът е предназначен за:

  • Наскоро повишени/ новоназначени мениджъри и супервайзори
  • Мениджъри с малък опит, които искат да развият и повишат уменията си на ръководители;
  • Служители, повишени на мениджърска позиция в екипа, в който доскоро са били равнопоставени;
  • Ключови служители, на които предстои да се развиват на мениджърска позиция

Продължителност: 18 учебни часа, разпределени в 2 дни, 8 модула. Разпределение научебните часове - 40/60 теория/практика

Програма на семинара

Модул 1 Вашата нова роля като мениджър.

  • Мениджър и служител – прилики и разлики
  • Първи дни като мениджър. Изкуството за управление на хора и екип.
  • Психологически проблеми на прехода на функциите и как да се справим
  • Тест за оценка на мениджърския потенциал
  • Ситуационно лидерство

Модул 2 Комуникацията като успешен инструмент за управление.

  • Умения за слушане
  • Задаване на правилните въпроси
  • Как да предаваме информация
  • Комуникационни стилове и как да променяме стила си според събеседника
  • Презентационни умения и продажба на идеи

Модул 3 Изграждане на ефективен екип

  • Етапи на изграждането на успешен екип.
  • Работа с вече изграден екип
  • Как да решим дали един човек е подходящ за нашия екип
  • Типични грешки при наемането на нови служители
  • Сработване на екипа
  • Освобождаване на служители, решаване на конфликти и справяне с трудни ситуации

Модул 4 Мотивация  и развитие на екипа

  • Теории за мотивацията и как да ги прилагаме на практика
  • Мотивиращи и демотивиращи фактори
  • Идентифициране на мотиваторите на всеки член от екипа
  • „Ключетата“ на мотивацията

Решаване на практически казуси

Модул 5 Поставяне на цели и делегиране

  • Разлика между цел и задача
  • Оценка на целите – предпоставка за даване на задачи.
  • SMARTS цели.
  • Правила за делегиране.
  • Кога може и кога не бива да се делегира – тест за мениджъри с потенциал.

Модул 6 Оценка на резултатите от работата и развитие на потенциала

  • Критерии за оценка – какво всъщност е важно
  • Провеждане на срещи за оценка
  • Какво се случва след направените оценки – финансови и нефинансови стимули
  • Как да идентифицираме добрите служители и как да ги развиваме

Модул 7 Провеждане на срещи и оперативки. Отчетност и документация.

  • Провеждане на срещи - планиране и дневен ред
  • Протоколи и проследимост на изпълнението
  • Прилагане на взетото решение
  • Отчетност – индивидуални отчети и отчитане на напредък оп проекти

Модул 8 Практически модул – да приложим наученото на практика. Изготвяне на план за развитие. 

Обобщение, изводи и обратна връзка