Разберете как да създадете търговски екип със супер сили | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

 

Разберете как да създадете търговски екип със супер сили

Човешки ресурси | Мениджмънт | Търговски умения

06. 12 2018 - 06. 12 2018
Hotel Best Western Premier бул. Брюксел 11
Марк Де Турк - известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка.Помогнал е на над 800 компании да подобрят своята организация, продажби и маркетинг.
Скъпи приятели, Успявате ли по време на интервю да изберете правилния човек, който е лоялен и работи за постигане на търгосвските цели на вашата фирма, или се получава така, че наемате някой, просто за да има някой, който да свърши работата? А знаете ли, че така рискувате много повече нещо да се обърка и след това Вие да трябва да оправяте нещата? Вашите търговци приемат ли работата си като своя или работят, само за да получат заплата? Достатъчно активен ли е Вашия търговски екип?
Отстъпки
Ранна резервация: до 03. 11 2018 - 348.60 лв.
Отстъпки за брой записани участници
Цената включва: обяд, кафе, материали

Разберете как да създадете търговски екип със супер сили!

6 декември @ 10:00 am - 6:00 pm

Разберете как да създадете търговски екип със супер сили!

Как да наемате правилните хора , да само-мотвирате и управлявате вашия търговски екип?

Скъпи приятели,

  • Успявате ли по време на интервю да изберете правилния човек, който е лоялен и работи за постигане на търгосвските цели на вашата фирма, или се получава така, че наемате някой, просто за да има някой, който да свърши работата?

  • А знаете ли, че така рискувате много повече нещо да се обърка и след това Вие да трябва да оправяте нещата?

  • Вашите търговци приемат ли работата си като своя или работят, само за да получат заплата?

  • Достатъчно активен ли е Вашия търговски екип? А постигат ли достатъчно резултати?

  • Писна ли ви приемат като „лошото ченге“?

  • Налага ли се прилагате дисциплинарни мерки, за да могат хората ви да си свършат работата?

НЕЩО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ!

Елате на практичния, приложимия, позитивен и интерактивен семинар за подбор, самомотивация и управление на търгосвски екипи!

НАПРАВЕТЕ ПЪРВАТА КРАЧКА КЪМ НАЕМАНЕТО НА ПРАВИЛНИТЕ ХОРА И СЪЗДАВАНЕТО НА МЕЧТАНИЯ ЕКИП ОТ ТЪРГОВЦИ!

ЗАПИШЕТЕ СЕ СЕГА!

 

В резултат на семинара ще знаете:

  • Как да наемате правилните търговци за Вашия екип

  • Как да бъдете добър лидер и позитивно да им влияете 

  • Как да създадете ефективен и ангажиран екип, обединен около обща цел и постигащ резултати

  • Как да създатете атмосфера, в която служителите ви да идват с желание и усмивка на работа

  • Как да се справяте с трудностите, които се случват в екипа

Кога: 6-ти декември 2018г, от 10 до 18 часа

Къде: хотел Бест Уестърн Премиер (бул.Брюксел 11)

Цена: 350 лв без ДДС (включва материали, две кафе-паузи и обяд)

Специална отстъпка за ранно записване 03.12.2018г: 290 лв без ДДС

Това е второто от трилогията обучения, насочени към наемането, мотивацията, постигането на резултати и управлението на търгосвски екипи!

 

рограма на обучението:

  • Упражнение за присъствие в настоящето – първо и задължително условие човек да комуникира адекватно и ефективно.

  • Преглед на нуждите и очакванията на всеки един от участниците

  • Четирите „вируса” при комуникация – какво предизвиква лошата и деструктивна комуникация

  • Дванадесетте характеристики на социалната и анти-социалната личност;

  • Как да разпознавате типовете търговци по време на интервю и в екипите си и как да предвиждате реакциите им в обикновена работна атмосфера и в трудни ситуации;

  • Как да използвате Комуникационната формула като ключ за добра вътрешна комуникация и предотвратяване и разрешаване на конфликти;

  • Как да разбирате Емоциите на хората по време на интервю и как да комуникирате посредством правилната емоция;

  • СЪМ-ПРАВЯ-ИМАМ като ефективно средство за мотивиране и организиране на търговски екип

  • Познаване на видовете обмен в живота и работата и кой от тях води до успехи.

 

* Участниците в целодневния семинар получават сертификат за успешно преминат курс по „Ефективни продажби” по стандарт на Модел на Административно Ноу-Хау и Хъбърд Мениджмънт Система, по които работят над 120 000 компании в цял свят (най-големите от които Cisco Systems, HP, Toyota, Nissan, Asseptica, IMS и други).

** С цел двойно въздействие всички обучения на ИДЕАс се водят на български и английски език
*** Семинарът е изцяло практически насочен и още на следващия ден можете да започнете да прилагате получените инструменти, за това съветваме да има поне по двама души от една фирма.

НАПРАВЕТЕ ПЪРВАТА КРАЧКА КЪМ НАЕМАНЕТО НА ПРАВИЛНИТЕ ХОРА И СЪЗДАВАНЕТО НА МЕЧТАНИЯ ТЪРГОВСКИ ЕКИП!

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА СЕМИНАРА СЕГА!