7 стратегически инструменти за по-голям успех в продажбите

Човешки ресурси | Мениджмънт | Търговски умения | Личностно развитие |

14. 07 2017 - 14. 07 2017
Suite хотел, гр.София, ул.Йордан Йосифов 1А
Марк Де Турк е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 800 компании да подобрят своята работа.
Трудно ли ви е да увеличите печалбата си? Имате ли достатъчно лоялни клиенти или искате повече? Имате ли чувството, че Вашите търговци се страхуват да се свържат с потенциални клиенти, които не ги познават? Търговците ви имат ли нужните умения да създадат интерес в потенциалните клиенти? Продават ли с доверие? Или им се случва да ги наричат „твърде агресивни“? Знаят ли как да се справят с трудни клиенти и с възражения, или, изправени пред трудност, просто „си свалят гащите“?
Отстъпки
Ранна резервация: до 10. 07 2017 - 280.00 лв.
Отстъпки за брой записани участници
при 2 записани 10% на участник
при повече от 3 записани 10% на участник
Цената включва: обяд, напитки, две кафе паузи, материали и презентация от обучението

НЕЩО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ!

ЗАПИШЕТЕ СЕ НА ПРАКТИЧНИЯ, ПРИЛОЖИМИЯ, ПОЗИТИВЕН И ИНТЕРАКТИВЕН СЕМИНАР ЗА ТЪРГОВСКИ УМЕНИЯ! 

В резултат на семинара ще знаете:

  • Как лесно, без усилие, да постигнете желаните резултати от продажби
  • Как да бъдете подготвени за силно конкурентния пазар
  • Как наистина да разбирате желанията на клиентите
  • Как да изградите доверие с клиентите- настоящи и потенциални

 

За повече информация и регистрация тел.02/9623984

 

Програма:

  • Упражнение за присъствие (To be there) – първо и задължително условие човек да комуникира адекватно и ефективно.
  • Убеждението – първият съществен фактор в продажбите – КАКВО всъщност ПРОДАВАТЕ на клиента? Само продукта?;
  • Как да се позиционираме коректно, чрез точните послания, насочени към пазара и целевите публики;
  • Използване на Емоциите като ключ към успеха в продажбите;
  • Използване на правилните Емоции в продажбите и преговорите, за да се накарат хората да действат;
  • Как Вашите идеи да достигат до хората по най-ефективен начин и как да подхождате, когато искате да постигнете съгласие, сътрудничество или подкрепа от страна на други компании или хора за Вашите идеи или начинания;
  • Каква е ролята на емоциите в маркетинга и позиционирането и как да преодоляваме бариерите и да постигаме резултати;
  • Четирите точни стъпки на продажбата с доверие:

           А. Контакт с хората (телефон, електронна поща, лични срещи);

           Б. Справяне с възраженията чрез „смъртоносния квартет” при продажбите 

           В. Откриване на „руините” и / или бутоните на клиентите 

           Г. Предлагане на решения

  • Откриване дали възражението е Реално или просто е резултат от страх да се вземе решение („бъзльо”)
  • Справяне с Реалното възражение:

           „Техника за лагеруване”

           „Прекрати разговорите и направи сделката;“

           „Ти можеш да бъдеш прав” – Висша комуникация;

  • Адмирация – универсалния разтворител на всеки проблем и към намирането на решения.