Email Маркетинг за начинаещи | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

 

Email Маркетинг за начинаещи

28. 11 2019 - 28. 11 2019

гр. София, Коуоркинг пространство Vitosha.Space, Ул. Екатерина Ненчева 3, ет 5 (зад Британското училище)
Георги Динчев - Онлайн експерт с повече от 15 години стаж в управлението на интернет приложения. Основател на платформата за имейл маркетинг - MailBul.com, завършил Социална психология и Онлайн журналистика в СУ "Кл. Охридски".

Специализиран семинар за неспециалисти, посветен на един от най-старите канали за комуникация и реклама - имейла! В края на курса ще се научите да използвате имейла като средство за реклама на Вашите услуги или продукти. Ще научите много базисна информация като какво е Hard-Bounce, защо имейлите попадат в спам папките, как да изпращате автоматични имейли до вашите партньори и клиенти, как вашите имейли да са съвместими с GDPR и КЗП? Всеки участник ще получи ваучер за безплатно изпращане до 50,000 имейла от MailBul.com

Отстъпки
Ранна резервация: до 15. 11 2019 - 120.00 лв.
Ранна резервация: до 25. 11 2019 - 135.00 лв.
(150.00 - след това)
Отстъпки за брой записани участници
при 2 записани 10% на участник
при повече от 3 записани 20% на участник
Цената включва: Кафе-Паузи, Консултации, Ваучер за 50,000 имейла от MailBul.com, Сертификат

09:45 - 10:00: Регистрация


10:00 - 11:30: Основи на имейл маректинга.

- Основни понятия в Имейл технологията: Уеб клиент, Локален Клиент, Subject, Body, Header, Отсрещен сървър (remote server), spam/спам, съдържание на имейла, съдържание на заглавието.
- Основни понятия в имейл маркетинга: Open Rate, Click Rate, Bounce Rate, Абонаментни форми, Opt-In, Списъци, Сегменти, Кампании
- Каква е разликата между имейл маркетинг, НТС и СПАМ?
- Как да пращаме големи масиви от имейл съобщения?

11:30 - 11:45: Кафе-Пауза

11:45 - 13:0: Стратегии за изготвяне на имейл маркетинг кампании

- Как да си управляваме имейл списъците? Създаване на форми за абонамент и интегриране в приложения и сайтове. Импортитане на имейл списъци.
- Какво да правим с нашите списъци от стари и неактуални сайтове? Да изполваме ли 3rd Party Lists (купени списъци, списъци на партньори, на познати и т.н.)?
- Изготвяне на имейл кампании - стандартни и автоматични.
- Какво ни показват статистиките? Как да ги разчитаме правилно.
- Колко често да изпращаме масови имейли?
- Управление на репутацията на имейла от който се изпраща. Настройки на DKIM и SPF

 

13:00 - 13:30: Обяд

13:30 - 15:00: Комуникация с нашите клиенти чрез автоматични имейл кампании (Auto Responders)

- Как да създаваме имейл кампании с автоматични отговори (Auto Responders)?
- Как да интегрираме правилно имейл кампаниите със съдържанието на нашия сайт?
- Използване на A/B тест статистики и Split Статистики. Разчитане. 
- Честота на изпращане на серии от автоматични отговори. 

15:00 - 15:15: Кафе-Пауза

15:15 - 16:00: Имейл Маркетингът и регулациите.

- Какви са българските регулации, за да не ни глобяват - 'Спам регистър' на КЗП, ЗЕТ, КЗЛД.
- GDPR и имейл маркетингът.
- Какви са глобалните регулации за имейл маркетинга (CAN-SPAM и др.)?


    Регистрирай се:

    Брой участници:*
    Име и Фамилия:*
    При повече от един участник, отделете със запетая. На кирилица!
    Email:*
    Телефон:*
    Промокод: (Отчитат се малки и Големи букви!)
    Крайна цена:120.00 лв.
    Ако желаете фактура:
    Ще бъде издадена фактура по чл.113, ал.9 от ЗДДС с основание за неначисляване на ДДС (0%)
    Фирма:
    На кирилица!
    Адрес:
    На кирилица!
    ЕИК:
    ИН по ДДС: