Master Class Email Marketing | Seminari.bg
MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

 

Master Class Email Marketing

Маркетинг

17. 04 2019 - 17. 04 2019

гр. София, Коуоркинг пространство Vitosha.Space, Ул. Екатерина Ненчева 3, ет 5 (зад Британското училище)
Георги Динчев - (MailBul.com) Онлайн експерт с повече от 15 години опит в разработването на цялостни онлайн и софтуерни решения за малкия и среден бизнес. Дипломиран психолог и един от основоположниците на онлайн психологията в България.

Заповядайте на специализиран курс, посветен на най-стария канал за реклама в дигиталния свят - имейла! Имейл маркетингът е толкова стар и работещ, че той дори не се възприема като вид онлайн маркетинг. Всички Sales Мениджъри, собственици на бизнес, ПР специалисти го ползват ежедневно като средство за комуникация. Пращането на имейли e толкова лесно и базисно в компютърната грамотност, че всеки мисли че няма какво повече да научи в него. Какво обаче все пак може да пропуснем ?

Отстъпки

Отстъпки за брой записани участници
при 2 записани 10% на участник
при повече от 3 записани 20% на участник
Цената включва: Ваучер за 50,000 имейла в MailBul, Работен Обяд, Кафе-Паузи, Индивидуални консултации и кампании

ПРОГРАМА

 

09:30 - 12:00

Основи на имейл маректинга.

- Основни понятия: Open Rate, Click Rate, Bounce Rate, Абонаментни форми, Opt-In, Списъци, Сегменти, Кампании
- Каква е разликата между имейл маркетинг, НТС и СПАМ?
- Как да пращаме големи масиви от имейл съобщения?

Стратегии за изготвяне на имейл маркетинг кампании

- Как да си управляваме имейл списъците? Създаване на форми за абонамент и интегриране в приложения и сайтове. Импортитане на имейл списъци.
- Какво да правим с нашите списъци от стари и неактуални сайтове? Да изполваме ли 3rd Party Lists (купени списъци, списъци на партньори, на познати и т.н.)?
- Изготвяне на имейл кампании - стандартни и автоматични.
- Какво ни показват статистиките? Как да ги разчитаме правилно.
- Колко често да изпращаме масови имейли?
- Управление на репутацията на имейла от който се изпраща. Настройки на DKIM и SPF

12:00 - 13:00: Обяд

13:00 - 16:30

Комуникация с нашите клиенти чрез автоматични имейл кампании (Auto Responders)

- Как да създаваме имейл кампании с автоматични отговори (Auto Responders)?
- Как да интегрираме правилно имейл кампаниите със съдържанието на нашия сайт?
- Използване на A/B тест статистики и Split Статистики. Разчитане. 
- Честота на изпращане на серии от автоматични отговори. 

Имейл Маркетингът и регулациите.

- Какви са българските регулации, за да не ни глобяват - 'Спам регистър' на КЗП, ЗЕТ, КЗЛД.
- GDPR и имейл маркетингът.
- Какви са глобалните регулации за имейл маркетинга (CAN-SPAM и др.)?